ZWROTY I REKLAMACJE

SKŁADANIE REKLAMACJI

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Stwórz dokument zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki (może być odręczny)

http://www.wiedza.pl/public/assets/returnform.pdf

Dokument powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko
- adres e-mail lub adres do korespondencji
- nr telefonu
- wskazanie numeru zamówienia, nazwy produktu i przyczyna reklamacji
- data zakupu

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury lub paragonu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

 

miniloom

ul. Żaryna 5 / 46

02-593 Warszawa

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę lub paragon.

Zwracany produkt nie może nosić śladów użycia ani zniszczeń.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.